Daisypath -

22 Şubat 2015 Pazar

Yapışkanlı Asetatla Mandala Çalışması

Bu aktiviteyi pinterest'te gördüm. Haftasonu malzemeleri tamamladım, Pazar günü sıvadık kolları Defne'yle. 
Gerekli malzemeler:
Renkli grafon kağıtları
Makas
Yapışkanlı asetat

Kalıbın çıktısını aldım. Grafon kağıtlarını daire ve kare, üçgen, dikdörtgen şekillerinde kestim. Yapışkanlı asetatı A4 boyutunda kestim. Yapışkanlı asetatı mandala kalıbının üzerine, yapışkanlı kısmı üstte kalacak şekilde koydum ve köşelerden bantla sehpaya yapıştırdım.



Sonra Defne ile birlikte grafon kağıtlarını kalıba uyarak yapıştırdık. Arada bir Defne kalıp dışına yapıştırdı ama ben onları geri çıkardım.


Süsleme işi bitince yapışkanlı asetatı kalıptan ayırıp pencere camımıza yapıştırdık.Bugün Defne çok isteyerek yapmadı. Daha sonra tekrar deneyeceğim farklı malzemelerle.


2 yorum:

  1. selam ben muratın arkadaşlarından gülderen :) zevkle takip ediyorum seni ve minik prensesi..ne güzel aktiviteler yapıyorsunuz,bayılıyorum. benim de 2.5 yaşında bir kızım var..daha yeni yeni yapıyoruz bu tarz şeyler. bu fikre bayıldım en kısa zamanda uygulayacağım..iyi çalışmalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam, çok teşekkür ederim. Ben Defne 22 aylıkken başlamıştım. Bence çok fark ediyor çocukta. Özellikle dikkat süresini artırıyor. Umarım bir gün tanışma fırsatımız da olur. Size de iyi çalışmalar ;)

      Sil